Abbonamenti
Sei qui: HomeARTISTIITALIARosa Dumanart

Rosa Dumanart

Rosa Campolattano Dumanart

ABOUT THE ARTIST

ITA

Eccomi qui,
mi chiamo Maria Rosa Campolattano, voi direte: “ma chi è questa?” Se io vi dico ROSA DUMANART?... Ecco allora possiamo iniziare :)

Ho 38 anni e sono nata a Maddaloni, un paese in provincia di Caserta, ma da 6 anni vivo a Livorno, in Toscana, con mio marito. Insieme gestiamo una Pizzeria con consegne a domicilio.

Un giorno arriva in pizzeria una cliente e mi commissiona un cake topper. Guardando in rete vari modelli mi appare una fatina in pasta polimerica… OPS! E che cos’è questa meraviglia? Da li inizia la mia avventura in questo fantastico mondo. Era l'agosto del 2016.
Grazie ad alcuni video corsi sulla modellazione OOAK prodotti da Hobby&Art, inizio a realizzare fate, folletti, sirene, gioielli… di tutto. Poi un giorno il mio cuore si è fermato quando ho creato la mia prima "bambina". Da quel giorno fu AMORE PURO e non ho mai smesso, nella speranza di migliorarmi sempre, perché la strada è ancora moooooolto lunga.

Il nome "DUMANART" lo porto con me sin dal 2008, quando iniziai a creare gioielli e vari oggetti handmade. Ma ho sempre amato l’arte, sin da piccola.

C’è una frase che porto sempre con me: “COSTRUISCI UN DESIDERIO E DAI FORMA A CIO’. QUALCOSA DI PURO E GRANDE DOVE TUTTI POSSANO AMMIRARE E ADORARE LA TUA FANTASIA E IL TUO CREDERE CHE NULLA È IMPOSSIBILE SE LO SI FA CON IL CUORE” .

ENG

Here I am,
my name is Maria Rosa Campolattano, you will say: "Who is this?"
If I tell you ROSA DUMANART? ... Here then we can start

I am 38 years old and I was born in Maddaloni, a town in the province of Caserta, but for 6 years I live in Livorno in Tuscany with my husband. Together we manage a Pizzeria with home deliveries. One day a customer arrives at the pizzeria and commissions me a cake topper.

Looking at the network various models, I see a fairy in polymer clay... OPS! And what is this wonder? From there begins my adventure in this fantastic world, it was in the August 2016.
Thanks to some video courses of ooak sculpting, producing by Hobby&Art, I started making fairies, elves, mermaids, jewels... of everything, then one day my heart stopped when I created the children. From that day on, I LOVE PURE and I never stopped hoping to improve because the road is still very long.

I've been taking the name DUMANART with me since 2008 when I started creating jewels and various handmade objects. But since I was a child, I've always loved art.

There is a phrase that I always carry with me: "BUILD A DESIRE AND GIVE A FORM TO THIS. SOMETHING OF PURE AND GREAT WHERE EVERYONE CAN ADMIRATE AND LOVE YOUR FANTASY AND YOUR BELIEVE THAT ANYTHING IS IMPOSSIBLE IF YOU DO WITH THE HEART ".

LE OPERE

 

Informazioni aggiuntive

Devi effettuare il login per inviare commenti
Go to top